snart dags o sova tror jag :)

Just nu sitter jag o lyssnar på Rebel Heart med The Corrs. En perfekt avslappningslåt enligt mig ;) O imon börjar jag 8, ska va i skolan halv 8 för en frukost :) Så det e nog dags o sova tror jag. Men först tänke jag skriva av mig lite. För typ 10 min sen kom jag hem efter att ha varit hos min kompis elin som fyllde 16. GRATTIS Elin! :D:D O hon fick en fantasybok av mig, o av Erica fick hon: Antingen en middag vart hon vill (nästan iaf :P) med ett par kompisar, eller en bio som erica betalar :) Schysst present va? :)

Asså jag e såå glad att jag kan "skolka" imon. Det kmr ju enm assa tyskar imon o då ska våran tyskagrupp åka in till stan för en stadsvandring först o sen en rundvandring i statshuset., O då tänkte jag att eftersom jag varit på rundvandring i gamla stan redan o varit inne i stadshust så behöver inte jag gå på det, elr hur? ;P Så då kan jag sluta 15.15 imon iställe för 16.20. Inte helt fel :)  O så imon böjar kören också :D YIPPIEE!! :D:D Har längtat efter det så jävla länge. Ska bli så kul o träffa alla igen :) O i november ska vi ju ha våran berömda Carmina Burana konsert :D Jag hoppas jag får skjuts av mamma dit imon, men vi får se "/

Nu e det nog dags o nypa igen ögat o dregla lite på kudden...gonatt! <3  ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0