Succè igår också! :D

Så här såg min dag ut igår:

Vaknade typ 10.15, då gick jag upp o duschade :) Sen gick jag upp till ett dukat bord o åt frukost. 2 tunnbrödsmackor, en med makril o en med mjukost o tomat :P

Sen vid elva ca, vet jag e seg på morgonen :P, då började jag göra iordning min mat jag skulle ha på kvällen: Pastasallad, MUMS! ;P
Den innehöll: tomat, gurka, avokado o makaroner :P
Det blev lite stressigt typ vid tjugo i 12 för jag skulle gå tio i. Min lins ville inte fastna i ögat så istället gick den sönder. Men det gjorde inget för jag skulle ändå byta idag. ;)
11.55 sprang jag ner till stationen i klackskor, inte skönt men det gick bra ändå :) Jag hann med tåget som gick 12.12 o va inne runt halv 1. När jag kom in gick jag o åt på donken, skulle egentligen gått in på Kungshallen men där va knökarfullt. O inne på Donken va det också fullt men jag kunde iaf ta med mat därifrån. Så jag gick o satte mig under ett träd o åt :p
Vid halv 2 började körrepet o vi höll på fram till 15.20 (!!). Då fick vi en rast på typ 10 min sen skulle alla sopraner gå nån annanstans o repa. Från 17.20-17.55 skulle 200 körsångare o typ 10 andra personer hinna äta middag, byta kläder o hinna göra sig iordning. Lite smått stress!!! :O
Men det gick bra, o jag o Carro gick o satte oss ute på trappen till Konserthuset på Hötorget o åt :P Tjugo i gick vi in igen o fixade det sista. Så började FN-galan 18.00 o slutade kvart i 9. Då va min röst ganska schleten kan jag säga :p
Några gästartister som medverkade:
Michael Wiehe, Cindy Peters o Nelson Mandelas sonson Mandla Mandela med flera ;) O det va skitkul!!! :D:D:D:D:D:D Minst lika kul som i Mars! :D

Ikväll ska jag o elin dra ut o äta inne i stan. Har inte bestämt var ännu men jag hoppas det blir på Jenssens Bøfhus på Vasagatan :D

Nu ska jag kolla på reprisen av idol. Hej då! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0