trött "/

Jag ställde klockan på 6 imorse, trodde jag, o när den ringde så stod den ju på 6.03. Så jag låg o drog mig en liten stund o sen gick jag upp o sminka mig. Frukost äter jag ju i skolan ;) Sen mot slutet, typ kvart i 7 började jag ju stressa. jag skulle ju gå senast tio i 7, o ta tåget som går 7.11. Men när jag går utanför dörren e det fortfarande kolsvart ute. Det brukar vara ljust vid sju närjag går. Så jag kollade på klockan jag ahde på armen o då va den ju bara 5.50!!!! Inte undra på att det fortfarande e bäcksvart. Inte ens göke har vaknat än ju :(
Så nu sitter jag här, hungrig som fan, o väntar på att få gå den rätta tiden 6.50.

Men iag e våran dag jobbig "/
Först har vi samhällskunskap med liljan, kärringjäveln som e 68 o som går i pension i november. Efter det har vi idrott :D Men jag kan inte va med för jag har fortfarande ont i ryggen. Sträckte ju den i torsdags förra veckan på träningen :(  Men efter gympan har vi Svenska :) Då ska vi lämna in våran svenska novell...elr utkast iaf ;)
Sen har vi lunch, efter det Italienska. Men vi ska ha en annan lärare den här veckan, för matthias har bestämt sig för o dra till italien med språk-2orna. Så vi ska ha Per som vi egentligen skulle ha haft o som vi troligen kmr ha nästa termin :(
O sista lektionen e tyska för mig. Finns det nåt tråkigare än tyska just nu?? Asså vi har typ bara gått igenom grammatik fortfarande!! 6an o 7an hade vi roliga saker på tyskan, men sen blev det mest grammatik. Så kmr man till gymnasiet..o då e de ta mej fan BARA GRAMMATIK!!!!
Nästa år ska jag fan heller ha tyska. Jag tror jag ska välja japanska :D Men vi får se :)

Efter skolan som slutar 16.20 ska jag åka direkt till kören som slutar kvart över 7. Sen kan jag åkahem o äta. Nu måste jag kila ;)

Goodbye! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh hå hå! Japanska minsann? vad fick dig på den tanken tro? xD Om du väljer det kanske vi hamnar i samma klass typ :P steg två läser i samma klassrum som oss nämligen haha :)

2009-10-21 @ 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0