what to do?

Varför kan jag aldrig komma på nåt o göra??? varje jäkla dag sitter jag framför datan o lyssnar på musik o chattar. Men det e nästan aldrig nån kul inne när jag e inne så det brukar sluta med att ajg sitter o lägger en patiens, som Hjärter elr Kungen elr ty Harpan xD Snacka om o inte ha nå liv då! :p

igår va jag o Elin <3 ute på Jenssens Bøfhus o åt middag. Supernajs! (L)
Till förrätt delade jag o elin på ett vitlöksbröd, gott :)
Till middag åt jag lax med smörstekt potatis o elin kyckling med stekt potatis tror jag. Båda va jättegoda ;)
Sen till efterrätt valde jag Kladdkaka med grädde o glass :D MUMS! Fast kladdkakan smakade inte kladdkaka. Den smakade typ bara hallonsylt "/
Elin åt glass med pannkakor o chokladsås. Det tyckte hon va jättegott! :P

Imon ska nog hon o jag in till stan igen men den här gången för o shoppa :D Får se om vi hittar nåt :)
O på onsdag ska jag prova på Dansaerobics med Sussi, får se hur det går ;)

Nu ska jag lägga patiens igen o lyssna på musik xD Gonatt!♥


Kommentarer
Postat av: madde

mmm gud vad gott jenssens!!! åå vad sugen jag blev!!

2009-10-28 @ 21:37:34
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Elin

tror faktiskt inte de va stekt potatis xD hahah nä nu e jag lite väl petig här :P Men det var jättemysigt att äta middag med dej <3 måste göra det igen snart :D <3<3

2009-10-31 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0