Asså ORKA!!!

Eftersom jag har spotify så lyssnar jag på det mesta..allt från pop, till rock, till House...u name it! :P
O just nu lyssnar jag på Alison Krauss - Let me touch you for a while...igen xD O alldeles nyss lyssnade jag på en klassiker..Basshunter - Now you're gone/Boten Anna :P  o så hör man mamma ropa från andra rummet: Kan du vara snäll o byta låt nu..den börjar bli lite tjatig!  Asså varför kan man inte skippa sladden till mitt internet så kan jag stänga min jävla dörr så kan jag lyssna på vad fan jag vill!!!!!  Men, neej då. det gårt absolut inte..jag får inte ha nåt privatliv alls!!!
Fan vad sur jag blir ibland asså!!!

Aja skitsamma, det lär väl inte bli nån ändring på det inom en snarare framtid, men imon ska ajg iaf dra iväg till Nynäshamn till den där nya invigningen av väg 73 elr nåt :P Anledningen till att jag ska åka ända dit bort e ju inga andra än EMD xD Jag måste ju faktiskt få träffa dem..det e ju typ ett halvår sen jag såg dem sist..skandal!! :O Men jag har en liten överraskning till grabbarna imon, snacka om att bli överrumplad. Jag tänker inte avslöja ikväll vad jag ska göra, det blir lite för tråkigt. Det berättar jag imon (kanske :P) om det blir ett lyckat resultat ;)

Nä, nu ska jag fortsätta med min patiens, Hjärter xD O fortsätta lyssna på Underbart bedårande Alison Krauss <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Du menar headern?

Har du kollat på http://designadinblogg.blgg.se? Han ger galet bra vägledning till hur man gör... Du kan börja kolla där, annars kan du mejla mig på thessie90[email protected], så ska jag försöka att hjälpa dig!

Kram

2009-09-27 @ 18:08:50
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Therese

Klart att jag vill hjälpa dig! Om jag kan, så gör jag det med glädje!

Vad behöver du? Du kan även smsa till 0768-549240

Kram

2009-09-29 @ 08:10:14
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0