En lista igen :P

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Kille

Vad står det i ditt femte sms?
''Okej, god natt å sov gått <3''

Vem ringde dig senast?
Sara <3 

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
Solnedgång på landet förra sommarn ;)

Vilket språk är din mobil på?

svenska, vad annars?
 

Vad heter din ringsignal?
Haha Rock On. Hade ingen annan vi det tillfället ;P

Hur många sms har du i din inkorg?
Eftersom jag fick min nya mobil igår, så har jag bara 44 st ;)

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
''Okej men vi bestämmer de imorgon då :)'' Elin <3

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Det är från min kompis...

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
53, fick mobilen igår som sagt...

Vem är din 13:e kontakt?
Erika :)

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Ida, aa <3

Ogillar du nr 5?
Björn, vem kan ogilla lilla Björn? ;P

Har du varit i hop med nr 1?
Min kusin Andreas, verkligen inte. Jag håller väl inte på med incest heller! :O

Vad har din mobil för färg?
Typ grå och brons :)

Hur mycket kontanter har du på dig?
Inget ^^

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
har inga missade samtal än ;)

Vad har du på dig på överkroppen just nu? 
Ett vitt linne o en tunn tröja över från Gina Tricot o ett par mörkblå jeans :)
 

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inga skor på mig nu inte

Ett ljust eller mörkt rum?
Mitt är ljust :D

Vad gjorde du vid midnatt?
Sov ^^

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? 
Sveavägen i Stockholm :)

Till vem sa du "jag älskar dig" senast?  
Tror de va syrran min :)<3

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
80-talet vart tog du vägeen ?

Vilken ålder har varit bäst hittills?
Ingen jag kan komma på, 12 kanske :P

Dina värsta fiender?
Har inga direkta fiender ;o?

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på mig från The Studio <3

Vad var det senaste du sa till någon?
"Finns det inget bättre än det här på teve?!"

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon! Shoppiiiing

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Jaaa :(


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Du menar när min mamma åker hem till Sverige?? Hon åker på torsdag och kommer hem på söndagen därpå.

2009-09-20 @ 08:41:27
URL: http://sarakjellstrom.blogg.se/
Postat av: gotteochvi

VILKEN TJUSIG BLOGG DU HAR! VA GÄRNA MED OCH TÄVLA OM EN TRÖJA FRÅN VEROMODA I MIN BLOGG!

2009-09-21 @ 19:35:02
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0