heelg igen!! (L)(L) <3

äntligen, kändes som den här veckan aldrig skulle ta slut! Första lektionen va eng o det gick väldigt bra :D Vi fick vårat papper vi skulle göra vår plansch på om vårt land..men ICKE kreativ som jag e..kom inte på ett skit jag kunde göra med alla färgpapper vi hade. Så det får bli att göra klart på tisdag, om vi nu kmr ha Cat som lärare då elr inte..det återstår att se. "/

Men idag när jag kom hem var jag tvungen o dra till södertälje på moppen...INTE ROLIGT!!! Det tar ju fan en hel jävla livstid att åka dit på moppe "/
Men jag behövde iaf åka till dialect för o byta min mobil...igen för 70-11e gången. Och den här gången skickade dem ett mail till sony ericsson för o fråga om ersättning o bla bla bla... Men nu verkar det iaf som att dialect kmr köpa tillbaka telefonen av mig. D v s att jag får pengarna tillbaka för telefonen. Och då kan jag köpa en ny! :D :P



Tycker ni jag ska välja den? :D




Kommentarer
Postat av: Therese

Har du fått svar om Jofama läder jackan som Kenza designat?

2009-09-12 @ 23:18:52
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0