Klantarsel! xD

Jag e en expert på o starta saker o aldrig fullfölja de. det här inlägget skrev jag hos min kompis igår :P

Kom precis hem från min kompis Elin <3 Vi satt o plugga lite nere hos henne.." plugga" ^^ Det blev mest kolla på film på youtube o sitta o babbla :P Men ibland får man göra det också, elr hur? ;)

Vi fick tyska-uppgifter i måndags till imon på tyskan, men eftersom jag va sjuk så fick jag dem först i torsdags av min kompis Rebecca. Men vi har två böcker, en som heter Textbuch o en som heter Sprachheft. Vi skulle göra uppgifter i Sprachheft, men naturligtvis, klumpig som jag e, tar jag med mig textbuch. Så jag hoppas Rebecca loggar in idag så jag kan få veta vilka uppgifter vi skulle göra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0