Körkort o föräldramöte = (:

Jaa igår när jag kom hem däckade jag totalt i soffan, o när jag vaknade så vaknade ja av att syrran säger: Jag ahr tagit körkort nu.. Slut som jag va så mumlade jag bara grattis för jag trodde hon skämta. Men sen när jag gick upp för o va lite social så visade hon papper på att hon klarat uppkörningen. GRATTIS TILL HENNE ♥ :D:D
Jag gav henne världens största kram o kramade o kramade lite till :P 

O så idag då rå...klockan 7 e det föräldramöte på HGY för första gången i gymnasiet. Undrar hur det kmr gå :)
O så här ser vårat schema ut med läxor:

Till på fredag: Italienska capitolo terzo (kapitel 3)
Måndag: Svenska novell, Tyska förhör 31 glosor som vi fick idag :(
Tisdag: Engelska redovisng, Matte från sid. 25-29..som jag redan e klar med :D
Fredag: Italienska capitolo quattro (kapitel 4)

Det e dem läxorna tror jag, kanske nån mer..skulle inte förvåna mig :(

Nää, nu måste jag plugga...plugga, plugga, plugga "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0