Lördag 19 september

Tror jag ska börja göra lite olika listor, som min kusse ;)  http://juustlikethat.blogg.se

kärlek
Du är kär nu
- Så in i helvet! xD
Du har sårat nån så de börjat gråta - aa, förlåååt :'(
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Mm :(
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - icke sa nicke
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
-  aa :( 
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - AA!
Jag har smygit ut utan lov - Hehe mm (a)
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - vem har inte? ;)
jag har en hemlighet som ingen vet - ja, eller kanske, vet inte
Jag har fuskat i ett spel - jaa :P
Jag har struntat i ett prov - nää, men fuskat :( :P

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nepp
Jag kan inte svälja piller  - jo då, utan problem..för det mesta :P
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - verkligen inte
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det: haha ja när de regnar
Jag har vaknat gråtande - japp
jag har somnat gråtande - Joda de har hänt några gånger ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - verkligen
Jag har sett någon död - Ne, tack o lov!
Någon nära till mig har försökt begå självmord - jaa
Någon nära till mig har begått självmord - nej

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - Haha ja
Jag har sett en fallande stjärna - a de tror ja 
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna -  va det då man skulle önska sig nåt? ;P
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - alltid! ;)
Har sparkat en kille mellan benen - faktiskt inte :O
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Räknas det om det e i en dröm? :)
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej fyfan va äckligt, aldrig
Jag har medverkat i en teater - Haha jaa
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja
Du har fångat en snöflinga med tungan - varje snödag
Jag har suttit på ett tak på natten - vet inte, har ja säkert ;)
Jag har aprillat någon - ja men blir oftast aprillad än aprillar
Jag har åkt taxi - jaaaaaaa
Jag har ätit sushi -  aa, YUMMI!!
Jag har åkt snowboard- Absolut inte, kan nätt o jämnt åka skiidor

Kommentarer
Postat av: cine

besök gärna min blogg:D

2009-09-19 @ 13:17:44
URL: http://ciinnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0