plugg...igen

Ja, i torsdags skulle vi ju haft so-provet so jag också skrev då, men hon kom för sent o hade glömt boka salen så då skulle vi haft det i måndags iställe. Det va 10 frrågor sammanlagt, jag kunde svara på typ 7..hoppas dem jag svarade på va rätt :P Men tror ni hon kom i tid??? Kärringjäveln kom för det första 20 min försent, till ett prov (!!!!!!!!!!), sen så hade hon gklömt bort att det va prov överhuvudtaget. Så vi var tvungna att påminna henne om att det va prov. När provet väl hade börjat så började hon med uppropet mitt i alltihopa. Medan alla skrev lixom, hur puckad får man va?? Om man ska ha ett upprop får man väl fan ta o ha det INNAN provet. Aja, jag gjorde provet, det e det viktiga :)
O si igår på mentorssamtal AKA klassråd så sa vi allting liljan hade sagt o om provet o allt sånt där. O haydar (min mentor) sa att allt vi sa skulle skrivas ner på en lapp som sedan går Direkt till bitr. rektorn. Bra va? :D Så vi bara vräkte på allt vi hade. O det blev väldigt lyckat :)
O så på fredag ska vi ha italienska förhör..igen. Matthias som sa, jag tycker inte om att ha prov för man löär sig inget på det. Haha ett prov varje vecka sen vi började xD lite ironiskt ;P

Men imon ska jag iaf ha tennis YYIPPPIEEE!!!:D:D:D:D Men det tråkiga e att Elin, min underbara tenniskompis har gjort illa handen o kmr inte kunna spela på hela terminen!!! :'( Skandal!!! hur ska jag o Joanna överleva?? :O:O Aja, kom tebax snart elin!! <3

Nää, nu måste jag fortsätta plugga, för imon mellan skolan o träningen lär det ju inte bli särskilt mkt plugg. "/

Bye bye! <3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0