Plugg...igen! :(

just nu sitter jag o pluggar italienska till imon..typ 48 glosor (!) samtidigt som jag lyssnar lite på Basshunter - I miss you Snart ska jag gå in i duschen hade jag tänkt, när jag lyssnat klart på den här låten ^^ O idag skulle ju vi haft vårat so-prov, men liljan (vår lärare) hade inte kollat att salen va ledig. Så när vi kom dit så va ju typ nå universitet där o hade en tenta. Så vi kunde inte ha nåt prov idag. Men då bokade hon in Sahara (salen) till på måndag första lektionen. Men vi blev fett sura på henne. Asså nu har man ju lixom pluggat på allting så ska man inte ha det förbannade provet.. Fast för mig gjorde det inget för jag kunde inget ändå xD Men det e en annan sak :P Nä nu ska jag duscha, luktar svinstia! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0