schleten much?

JAG BER TUSEN MILJARDER TRILJONER GGR OM URSÄKT FÖR MITT SÅ UR,PISSDÅLIGA BLOGGANDE! Jag vet att det e oförlåtligt. Men jag har bara inte haft tid alls. Det här inlägget började jag på förra torsdan men jag orkade inte skriva klart..elr mer riktigt jag hann inte göra klart förrns jag somnade vid tangentbordet! Jaa du läste rätt jag SOMNADE vid datan. :P

Fan asså den förra veckan va ett rent helvete! :( Först i måndags började vi kl 8 med sh (samhällskunskap) o vi har nån jävla kärring som heter Liljan! Hon e gammal som ett äppelskrutt och hör lika illa som en döv :p Sen va jag tvungen o gå hem för jag hade sån jävla mensvärk! Visste knappt vad jag hette. men det gick över till tisdan sen..o då hade vi matte..o jag orkar fan inte ha den matten han har. Så jag tror jag ska välja B-kursen iställe. Tkr A e lite för enkel för mig...än så länge iaf :p

O på eng så fick vi reda på vad som kmr på förhöret på tisdag..91 glosor..nej vänta, 93 (!!!!!!!!) glosor till på tisdag. kul...not!
Men aja, det e väl bara göra :(  o eftersom jag gick hem i måndags så missade jag tyska diagnosen jag skulle ha gjort, så jag tänkte göra den i onsdags iställe. Men han hade ingen med sig till mig så jag får göra den på måndag. Man kunde ha som max 70p tror jag, ingen hade det. Den som hade högst poäng vet jag int vem, men det va iaf 52p..så det va väl lite halvsvårt tror ja.

O igår gjorde jag den tyska diagnosen o alla hade rätt..det va PISSVÅRT!!! Det va typ bara 5-10 frågor jag tyckte var ganska lätta o resten fattade jag inte ens..jag bara chansade :P Hoppas det blev bra ;) Får reda på resultatet imon.

Vad har jag gjort i helgen då...joo i lördags hade vi stort körrep inför våran underbara konsert i November :D Mellan 10.00 och 14.00..lie jobbigt o gå upp men det va bara göra det! Inget snack här inte :P
O sen på kvällen kolalde vi på twilight medan vi åt middag ♥ Tror det e typ 9e gånge jag ser den xD Kan typ alla repliker :P
Sen på söndag kväll kom sara och oscar på middag :) Det e min syrra o hennes pojkvän för dem som inte vet ;) Vi åt Oxfilé, potatis med vitlöksklyftor i ugn o en pepparsås. MUMS!! :P Det va saras önskemål :D Good choice siss! ;D

O så idag så hade vi engelskaförhöret o det gick strålande :D Vi fick en terminsplanering, ny läxa och en redovisningsuppgift till nästa tisdag :) Imon har vi italienska förhör på en jädra massa djur. Torsdag tror jag inte vi har någonting alls faktiskt :d Men på fredag e det förhör i italienska igen :( Den här gången kapitel 3. O Matthias som sa: "Jag tycker inte om att ha förhör, det är bara onödigt att ha. Man lär sig ändå inget av det" Haha vilket skämt! xD
Men nu ska jag iaf fortsätta plugga igen (!!!) o sen ska ajg sova..det e ungefär så resten av min dag kmr se ut..

Gonatt! :P  ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0