sjuk...igen :(

jaa, så va man där igen..näsan rinner, rösten e borta och febern är uppe på 38,5. Kan det bli mkt värre? :( Nää tror inte det. Jag har hinkat i mig 4 koppar te under dan..två med honung o två utan. Dem två sista satt ju som en smäck med lite god Akacia - honung från ica! ;)
Min data har inte varit på sen i fredags o jag loggade in på msn idag o så upptäcker jag att jag har fått 10 mail (!!) sen i fredags. Däribland ett från Marie, min körledare. I mars berättade jag att vi skulle ha en konsert med Triple & Touch (http://www.tripletouch.com/) och Star School Choir från Zululand, Sydafrika (http://www.starforlife.org/). Marie skrev så här i mailet:

"Triple & Touch och Star Choir inbjuder steensarna att sjunga tillsammans med dem på en artistgala konserthuset FN-dagen den 24 oktober i samband med det stora EU-mötet då. Ni kan ju låtarna redan, så det blir inga extrarep. Men det är frivilligt, då jag vet att flera av er har mycket att göra. Men ni som har tid och lust är alltså väldigt varmt välkomna att vara med då. Mer information om tider den dagen kommer så småningom.

Flera namnkunniga artister kommer närvara samt huvudgästen är Nelson Mandelas sonson Mr Mandlesizwe Mandela."

E inte det ganska så häftigt va? :D att våran lilla kör från lilla botkyrka ska få vara med på FN-dagen och sjunga med afrikanerna igen! :D:D

Men nu ska jag ätr Söndagsstek, potatis och Gärddsås! Mums!

Hej då! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0