Snacka om o få som man vill ofta asså! :P

I slutet av augusti frågade pappa vart jag o mamma ville åka i vinter. Pappa började fundera på Jumeirah, prec utanför Dubai. Jaa vad kul sa jag o mamma då. Men nu har vi kollat lite o det e alldeles för dyrt. Så sa jag att jag ville åka på språkresa nästa sommar, för det e nåt jag bara måste få göra! :D O då sa pappa: "Du får åka på språkresa vart du vill nästa sommar, eller följ med oss i vinter." Jag blev jättesur först o tyckte att det va orättvist. Men nu sa jag att jag hade bestämt mig. Jag tror jag ska låta mamma o pappa åka iväg nånstans bara dem två o njuta, o så får jag åka dit jag vill nästa sommar. FLORIDA!!!! O som tur e så känner vi en amerikansk tjej som bor i Sverige. Det e mammas väninnas väninna :P Hon heter Susan och har bott i Sverige i nästan 25 år o så har hon en mamma o Tallahasse, prec ovanför Florida. O hon åker över mellan 1-3 ggr per år o besöker henne o reser runt lite själv. Så kom vi på att jag kanske kan följa med henne nästa sommar om hon ska åka över då. Visst e jag smart! :P >.<

Haha nää nu måste jag fortsätta plugga italienska. Vill man ligga på topp krävs hårt arbete! ;)
O jag e inte riktigt frisk ännu, but I'm hangin' in there! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0