Nu har alla gästerna gått :)

För ungefär en kvart sen åkte dem näst sista gästerna hem..eftersom vi har firat min syster. Igen :P  Idag kom:
farmor o farfar
mormor
Moster helena o kusin Andreas :)
farbror Mats
farbror Göran, poa, sofia, gik, gok o simon
Så det blev en hel hög :) Men det e mysigt med folk :D Och Helena, Andreas o mormor e fortfarande kvar :)

O så fick jag höra att Göran m. familj skulle ringa o boka Thailandresa idag den 5 juni..o gissa om jag blev avundsjuk o ville åka med i en resväska :P O så frågade jag pappa om jag fick följa med..men som vanligt säger han nej o vill ALDRIG berätta vfr :S Men sen efter ett tag så lyckades Göran övertala pappa på nåt sätt så Gik, hon som bokade..skickade ett mail till hon på Thai Air o frågade om jag fick plats. Men hon skickade efter 3 o då va det ingen kvar..så förhoppningsvis får jag väl veta imon om jag får plats. Men då blir det som en passagerare, inte i bagaget ;P

Just nu sitter jag vid mammas o pappas data för min e ockuperad av våra gäster :P Så senare ikväll ska jag försöka fixa bilder ;)
Nu ska jag antagligen surfa runt på nätet o se om jag hittar nåt intressanrt :P Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0