Såå jobbig tid just nu :(

Typ igår elr förrgår fick jag sms av min bästa kompis Elin, som blev ledsen för att jag troligtvis ska flytta till Landskrona..o då sa hon att vi knappt kmr kunna ses. Då skrev jag tebax: Men elin, vi kmr ju kunna ses varje dagpå loven :) Men då tyckte hon att: Men det e ju bara 2 ggr per halvår! Så när jag började tänka på det i skolan idag brast det för mig. Jag blev så ledsen..inombords, inte synligt...för att jag skulle va borta från henne så länge :( Men vad ska man göra när det inte finns en enda jäkla liten plats nånstans kvar på nåt gymnaisum här i Sthlm :(

Jag försöker o itne tänka för mkt på det, men det e svårt :(

Men snart ska jag väl sova, antar ja..då ska jag försöka o glömma allt det här för den här helgen. O nästa vecka kmr bli tuff..kmr behöva plugga mkt!  Gonatt <3


Kommentarer
Postat av: Elin

aww gmn de va inte meningen att göra dej ledsen :( men ja blev väldigt ledsen när ja fick höra de.. vill ju ha dej här hemma i tullinge <3 men de e som du säger, va gör man när de inte finns plats på nåt gymnasium här? :S :( men njut av lov nu och tänkt inte på de :)

2010-02-26 @ 23:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0