hemma hos syrran o pluggar...höhöm...

Ja, nu sitter man hemma hos syrran o försöker plugga..men det går inge bra :P Lyssnar på brittan samtidigt som jag ska försöka redigera en bild..det e ju redan förbestämt att det ska gå åt pipan om man försöker få till en perfekt bild samtidigt som man gör annat :P
Men jag ska väl försöka plugga snart..måste verkligen det, men har ingen vidare lust.
Så här ser mitt schema ut dem följande 3 veckorna:

vecka 10, efter lovet..tyska-prov fredag 9.20

Vecka 11..Fjällen en hel vecka :D lycklig! :)

Vecka 12..SO-prov Tisdag  Italienska-prov Onsdag (Vet inte riktigt om det blir så än)  Matte-prov Torsdag :S

Asså jag vill inte gå i skolan längre!! Alla säger att det e så jäkla kul i gymnasiet...än så länge tkr jag det e piss!!! :( Fast bara den här terminen..förra var ändå okej..

Nehepp..nu säger syrran att hon behöver datan..då får man väl ta o lyda då :)

Ha det gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0