Jävla knä!!!

Igår fastnade jag i liften, och hela mitt höger knä vreds åt vänster så det stod horisontellt ← och så knakade det till en aning, jag skrek till o började gråta :P Men sån e jag, gör det ont nånstans låter jag folk veta det ^^
Dem som jobbade där vid liften undrade om dem skulle tillkalla läkare men jag orkade inte det just då, o så tänkte jag att det skulle gå över. Och det gjorde det...ett tag iaf. Sen på eftermiddan typ vid 1 efter lunch så skulle jag åka ner men det ville inte knät. Så då va det bara o gå av. Så idag skulle jag åka i en röd backe bredvid ankarliften o redan i liften kände jag att det värkte en aning i knät. O sen när jag stod i backen på väg ner så knakade det till,..igen. Så då tog jag av mig skidorna o försökte gå ner, det blev ju bara värre -.- Men sen kunde pappa komma o hämta mig nedanför liften. Så nu känns det inte så mkt, men det e väl för att jag inte lagt nån vikt på benet. Så vi får se hur det blir imon. Men imon har jag bestämt att jag ska upp i en röd backe till..o jag ska åka ner hela vägen tills jag e nere..oavsett hur ont det gör! :P

Sen blev ju melodifestivalen avgjort i lördags, o Anna Bergendahl gick ut som vinnare med This is my life. Asså i början tyckte jg inte om den så mkt, tyckte mest att den va tråkig. Men ju mer jag lyssnar på den så blir den bara bättre o bättre :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0