Vad gör man nu då...

Jahaopp..så sitter man framför datan igen o gör absolut ingenting. snacka om o inte ha nå liv :P
Mello andra chansen va ju ikväll o tyckte det va lite surt att pernilla walhgren gick vidare. Visst, hon hade en väldigt bra låt men tyckte Crucified Barbara va bättre. Men, men, ringer man inte o röstar ska man väl inte säga nåt... ^^
Så blev jag apintresserad av att börja dansa Bollywood efter Let's Dance igår med Claudia o Tobias. Gud vad grymt bra det va, o grymt kul såg det ut o va också! :D

Eftersom jag ska dra till Thailand om nästan exakt 3 månader (!!!) måste jag ju ha lite koll på hur mkt Bath jag ska ta med mig. Tror det blir närmare 20.000 bath. Det blir nog lagom :D Det e ca 4.000 svenska kr. Min kusin sa att det brukar va lagom för henne, men sen spenderar hon säkert lite mer än jag också ^^


Ne, nu ska jag göra nåt annat sköj/tråkigt..ha det gött, Bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0