Våffeldagen..lite sent kanske men bättre sent än aldrig ^^

Nu har jag avnjutit en underbar middag med mamma o pappa..o vi har ätit våfflor med sylt o grädde! :)
Det va så längesen vi åt det så det smakade gott. Jag vet att våffeldagen va för ett tag sen men bättre sent än aldrig ^^




O nu ska jag plugga -.-

Fredag: Tyska-prov :(
Söndag-Söndag: Fjällen o lofsdalen :)

V.12:

Måndag: Uppsatsskrivning Sahara
Tisdag: So-prov
Onsdag: Italienska prov..fast vet inte om jag ska ha det ännu, får se.
Torsdag: Matteprov -.-
Fredag: Novel Report muntligt

V.13
Tisdag: Novel Report skriftligt. Kanske också Religionsprov "/

V.15
Tisdag: So-prov Demokrati o statsskick.

Vilken rolig skola jag går i va??

 

Nu måste jag börja plugga..har ju en hel del o göra :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0